10.30.2009

Magical outburst

The Rolemaster sourcebook Leitmagie is out now!

7 comments:

Miklós Felvidéki said...

Nice artwork bro!

Talán egyszer lesz idő arra, hogy lmenjek hozzád ellesni wacom zsenialitásod rejtelmeit.

Peter Tikos said...

Thanks buddy :)

Csacso said...

Én szememnek is tetszetős a kép, színek! Grat!
Ez valami német kártyajátékhoz készült?
Gyakorlatias bemutatót én is szívesen néznék! :) Lelki (álmodozó) szemeim előtt látom, hogy a közeljövőben oktató dvd melléklettel is lehet majd pinkhellt kapni. Persze magában is érdekelne ilyen kiadvány –magyarul még úgysem láttam rá példát.
Feszten, Artúr előadása volt gyakorlatias, de sajna annak nagyjáról pont lemaradtam.

Peter Tikos said...

Köszi szépen, Csacso!
Nem, ez nem kártya-, hanem szerepjáték. De német, az igaz :)
Vannak dolgok, amikről tudnék beszélni (már ami az alkotást illeti), de szeretek viszonylag tág teret hagyni az intuíciónak, így mindig meglepem saját magamat is, mikor elkészül egy-egy illusztráció :)
Ha tényleg van rá igény, egyszer összeülhetnénk valami klubban, és ki-ki bemutatna dolgokat. Én is kíváncsi vagyok, mások hogyan csinálják.

Csacso said...

Az összeülős, klubbos dolog jól hangzik. Mint egy „továbbfejlesztett” pinkhell est, el is tudnám képzelni. Az utolsó KKK helyszínéül szolgáló Komikon melletti helységben nagyon kellemesen csalódtam. Kellően tágas, nincs beszűrődő zaj. Ha ez az üzemeltetőnek, bérlőnek és a bemutatót tartóknak, nézőknek megfelelő, kivitelezhető lenne –én nagyon örülnék neki! :)

raveon said...

Ez a klubest engem is érdekelne.

Peter Tikos said...

No, ennek örülök. Kitalálok majd valamit, ami érdekes lehet. Mostanában megyek suliba is előadni, talán az a téma jó lesz - ha kitalálom, mi lesz az :)