12.08.2009

Hurakan, god of storms

You can see the line-up here.

2 comments:

Csacso said...

Nagyon tetszik a monsta bőrének textúrázása. Az izmos mellső lábai bármelyik bisley karakter ékei lehetnének. De valamiért, egészben nézve az entitást, nekem morbidan humoros :) A nyakéke kevésbé illeszkedik, lehet, már nem érvényesül a végső felbontásban. Tán egyszerűbb, testre simulóbb jobban mutatott volna. A bal szélső piramis is kicsit Kakuk tojás nekem az összképben, ha mindent együtt nézek. Mintha nem illeszkedne a perspektívába, de könyv hátsó borítóként biztos, hogy nem zavarna, még a felirat is jót tesz neki.
2 kérdés foglalkoztat hirtelen a tartalommal kapcsolatban: A jobb mellső lábujjon az áttetsző „valami” az gyűrű? A repülő sok-sok lény az szintén ilyen alakkal bír, mint a „főnök”?
Lőrinc Lacis történethez ideálisnak tartanám ezt az alkotást ;) Gratula!

u.i.
Ha a történet szerint begyűjtötte az erővel bíró tárgyakat (nyaklánc, gyűrű, esetleg fejék), úgy borul több megközelítésem :)

Peter Tikos said...

Csacso, köszönöm szépen, hogy ilyen kimerítően megírtad a meglátásaidat, a véleményedet.

A mellső lábakat már mások is dicsérték - örülök, hogy jól sikerültnek találod őket. Megpróbáltam nem nagyon légből kapott anatómiát használni, ezért nem csak sárkányokat ábrázoló illusztrációkat, de lovak, jaguárok és badibilderek fotóit is szemrevételeztem közben. Az ékszerek és a testfestés esetében a prekolumbián indián művészettel foglalkozó albumok mellett Mel Gibson Apocalyptóját vettem elő. Az épületek szintén eredeti Yucatán romok lennének, hiszen a pályázat kiírásában az szerepelt, hogy a maják viharistenét adoptáljuk a D&D világába.

Egyéb történet nincs: a tipón mondvacsinált feliratok olvashatók, hogy - mint egy "igazi" borító esetében - azokhoz igazítsuk a képet.

A két konkrét kérdésedre is válaszolok. Igen, az egy gyűrű-féleség. A zöld ékszerek egyébként, az elképzelésem szerint, jádéból készültek, amelyet a maják igen nagyra tartottak. A sok repülő lény pedig egyszerű madár.

Sajnos éppen a leadás előtt lebetegedtem, így már magas lázzal küszködve nem tudtam mindent úgy befejezni, ahogy szerettem volna. A fejen dolgoztam volna még egy kicsit, illetve a középső, a kötet gerincére eső piramis félkész maradt. Valószínűleg előveszem majd még egy kicsit a képet, dolgozgatok még rajta, és akkor figyelembe veszem az észrevételeidet is.